سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]
خانه | مدیریت | ایمیل من | شناسنامه| پارسی یار
MissD
  • کل بازدیدها: 2478 بازدید

  • بازدید امروز: 4 بازدید

  • بازدید دیروز: 0 بازدید
  • سرآغاز
    دیبا دانش ( 87/5/23 ساعت 8:16 ع )

    بار پروردگارا،

    در بارگاه بهار ، غرق در سکوت
    به شکرانه نشستم ، به شکرانه آنچه به من بخشیدی و آنچه از من بازستادی ، و به بهار
    می اندیشم ، به آغازی پس از پایان ، پایانی چون زمستان ، باشکوه ، زیبا ، و عمیق !
    به بهار می اندیشم ، به آغازی پس از پایان ، به شکفتن زندگی پس از مرگ ، به امید
    پس از ناامیدی . و به تغییر ، به تحول ! به شگفتی باشکوه هماهنگی طبیعت ، به نظم
    آفرینش ، به تحولی آرام اما سراسر شگفتی جهان خلقت و به نقطه سر آغاز خلقت می
    اندیشم. و تو آغاز کردی آن هنگام که چیزی نبود جز ذات اقدس الهی ، و خلق کردی از
    هیچ، همه چیز را!

    بارالها ،

    به تو می اندیشم آن زمان که می
    کوشم آغاز کنم ، و به یاد می آورم که تو تنها بودی هنگامی که خلقت  جهان را آغاز کردی ، اما من تنها نیستم که تو
    همیشه همراه و یاری کننده منی.

    بار پروردگارا،

    یاری ام ده تا بپذیرم آنچه را
    باید بپذیرم و تغییر دهم آنچه را باید تغییر دهم. و به من قدرت بخش تا انجام دهم
    آنچه را بر عهده من نهادی و صبر ده تا بی قرار نباشم در آزمونهایت و به یادم آور
    که هر چه دارم از تو دارم. به من نعمت شکست را بده تا معنای پیروزی را دریابم و به
    یاد آورم که هر چه هست از توست!

    « وَمَا
    رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللّهَ رَمَى
    »



  • نظرات دیگران ( )

    =============================================================

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خسته
    تنها ماندی
    سرآغاز

    =============================================================